Articole

VIAŢĂ DIN BELŞUG

5 scopuri pentru o VIAŢĂ DIN BELŞUG
Am descoperit aceste dimensiuni ale vieţii citind cartea lui Rick Warren, Viaţa condusă de scopuri. Am adaptat acestea la o viziune românească din perspectivă adventistă.
A Venera pe Dumnezeu este inima ÎNCHINĂRII.
A-i face Importanţi pe cei din jur este esenţa PĂRTĂŞIEI.
A Avansa în credinţă este conţinutul UCENICIEI.
A fi Trebuincios, sau util este sensul SLUJIRII.
A-ţi Afirma credinţa este EVANGHELIZARE.
Ceea ce este deosebit de interesant în legătură cu aceste 5 dimensiuni, este că fiecare le conţine pe celelalte, şi nu poţi avea una fără celelalte.
Închinarea este motivaţia tuturor celorlalte 4. Părtăşia este cadrul pentru celelalte. Ucenicia este miezul celorlalte 4. Slujirea este pentru slava lui Dumnezeu (închinare), creşte unitatea bisericii (părtăşia), eu însumi mă dezvolt spiritual (ucenicie) şi folosesc darul meu în misiune (evanghelizare).
Iar Evanghelizarea este reafirmarea închinării în lume prin părtăşie, creştere şi slujire.

Lasă un răspuns

